Monday, April 20, 2015

BACK TO THE ORIGINS

http://www.elenandthecity.com/2015/04/back-to-origins.html

Buongiorno donzelle!
Piano piano sto cercando di tornare alle origini. Aggiornare il blog assiduamente come facevo inizialmente non è facile perchè ho impegni lavorativi che purtroppo occupano molto del mio tempo, ma continuo a ripromettermi che ci riuscirò!
Se mi seguite su instagram sapete che sono appena tornata da un favoloso viaggio in Egitto, precisamente Sharm el Sheik. Me ne sono follemente innamorata e sono felice di aver condiviso con voi molti di quei momenti tramite i miei profili social.
Ho da poco instaurato una nuova collaborazione con un marchio che in molte conoscerete e che non può mancare nell'armadio di una vera fashion addicted: Subdued.
La maxi tshirt che vedete negli scatti è uno dei pezzi che ho preferito in assoluto dell'ultima collezione per la stagione estiva. La trovo versatile, giovane, originale e assolutamente sportychic.
In questo caso ho deciso di indossarla durante una giornata di shopping per le vie di Naama Bay, uno stile prettamente estivo, ma credo sarà perfetta anche con un jeans boyfriend e un tacco 14.
Che ne pensate? Vi consiglio di visitare il sito ufficiale di Subdued e sbizzarrirvi con le spese!
A prestissimo con nuovi look! Promesso!

Hi beauties!
 I'm slowly trying to get back to the origins.  
Update the blog diligently as I did initially is not easy because I have work commitments which unfortunately take up much of my time, but I continue to promise myself that I will succeed! 
If you follow me on instagram you already know that I just got back from a fabulous trip to Egypt, precisely Sharm el Sheik. I am madly in love and so happy to have shared with you many of those moments through my social profiles. 
I recently established a new partnership with a brand that many of you surely know and that can not miss in the closet of a real fashion addicted: Subdued. 
The maxi tshirt that you see in the shots is one of the pieces that I have absolute prefered of the latest collection for the summer season. I find it versatile, young, original and absolutely sportychic.In this case I decided to wear it during a day of shopping in the streets of Naama Bay, a style purely for the summer, but I think it will be perfect with a boyfriend jeans and high heeled shoes. 
What do you think about it?  
I recommend you visit the official site of Subdued and pick any expenses!See you soon with a new look! Promised!




 




3 comments:

Hey sweetie! thanks for your comment and for stopping by <3
Keep on smiling!